reklama

Ďalší rok s nenažranou sviňou za nami

Od mierne angažovaného blogu Tomáša Bellu o vstupe mBanky na náš trh uplynulo už takmer 13 mesiacov. Zmenilo sa za ten čas niečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na novú internetovú banku som saobracal s nádejou, že naozaj dokáže všetko to, čo Bella prorokovala ešte aj čosi navyše. Nadháňač v kiosku mBanky mi totiž tvrdil, žeponúkajú aj platby do zahraničia, ktoré v mnou využívanej banke bolišialene drahé. Keď som oponoval, že nie sú v cenníku, prisľúbil, že budúčoskoro. Realita je taká, že od novembra minulého roka stále táto služba nie jespustená, a ak berieme ako relevantný zdroj informácií diskusné fórum nainternetovej stránke mBank, termínov jej pracovníci načrtli už niekoľko.Najnovší hovorí o druhom polroku 2009, čo bude takmer dva roky od kedy mito ich pracovník sľúbil. Pracuje tam vôbec tento človek ešte?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od nového rokabudú slovenské banky môcť účtovať pri prevode do zahraničia len poplatky akopri vnútroštátnom prevode. Aj keby s touto službou mBank naozaj vyrukovala,už nebude veľkým benefitom pre klientov.

Rovnakov rovine nejasných prísľubov zatiaľ zostáva aj tzv. Hypermarket fondov, kde by mohliklienti mBank rozšíriť svoje portfólio investícií. Je to už pár mesiacov,odkedy sa v internetbankingu začal objavovať odklik na hypermarket, no podním bola len informácia, že čoskoro. Na diskusnom fóre mBanky sa k nemutrochu zmätene, prirovnaním ku katastrofickému filmu Sklenené peklo (!), vyjadril pracovník mBanky Ľubo Halász a 16.9. 2008 prisľúbil, žeo pár dní na tému spustenia Hypermarketu fondov odpovie. Vyjadrenia sadiskutujúci dočkali, ale ak si myslíte, že sa ozval k téme, ste naomyle. Majú vôbec v mBanke záujem túto službu spojazdniť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo však vnímam ako najväčšienegatívum, sú problémy pri žiadaní o pôžičku. Na diskusnom fóre mBanky sao svoj problém podelil zákazník, ktorý zistil, že systém banky eviduje dvejeho žiadosti. Pritom podával len jednu. Banka obe jeho žiadosti zamietla, čoznamená záznam v úverovom registri a odterazbudú na neho bankové inštitúcie pri ďalších žiadostiach o pôžičky hľadieť podozrievavo.Bizarné je, že bol zrejme zamietnutý preto, lebo mBank dáva pôžičku len ľuďom,ktorí už majú nejaký úver. Ak totopotenciálny klient nezistí skôr, mBanka mu nepožičia, a ešte mu aj "vybaví "záznam v úverovom registri medzi neplatičmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek týmto prípadom používambezplatný účet v mBanke. Neodradil ma ani fakt, že som žiadosť o otvorenieúčtu podal 28.11. 2007 a k podpisu zmluvy som prepracoval až v druhejpolovici marca tohto roka. Len ma mrzí, že to nefunguje natoľko, aby som moholviesť život bez nenažranej svine/banky. Jednej som sa už zbavil, hoci ma bezplatné zrušenie účtu stálo poplatok za zrušenie karty a dva poplatky nazvané Zatvorenie účtu.

Druhej nenažranej sa žiaľ kvôli prevodom do zahraničia ešte zbaviť nemôžem, a to ani po viac než roku fungovaniamBanky.

Imrich Rešeta ml

Imrich Rešeta ml

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fanúšik popkultúry, ale neberiem to až tak vážne - nie som nerd. Prácu a záľuby pravidelne striedam drobnými investíciami. Zoznam autorových rubrík:  InvestíciePoviedkyNezaradenéSúkromnéMédiá

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu